תקנון ותנאי שימוש לאתר דקר ציוד רפואי ובטיחות בע"מ

1.0 כללי

1.1 אתר האינטרנט דקר ציוד רפואי ובטיחות בע"מ (להלן: "האתר") מופעל ומנוהל על ידי דקר ציוד רפואי ובטיחות בע"מ (להלן: "החברה").

1.2. שימושך באתר האינטרנט של חברת דקר ציוד רפואי ובטיחות בע”מ (“החברה”) בשם המתחם: www.dakar.co.il (“האתר”), לרבות גלישה באתר, קריאת כל תוכן הכלול באתר, שימוש בשירותי האתר והמידע המצוי בו מעיד על הסכמתך המלאה לתנאי שימוש אלה (“התקנון”), ולכן הנך מתבקש לקרוא אותם בקפידה. במידה ואינך מסכים לכל תנאי התקנון או לחלק מהם, הינך מתבקש להימנע משימוש באתר ולא לבצע כל פעולה באמצעותו. הכותרות המובאות להלן הינן לנוחיות בלבד ואין לייחס להן משמעות אחרת.

1.3 תקנון האתר מנוסח בלשון זכר-יחיד אך פונה בצורה שוויונית אל כל המינים.

1.4 שימו לב כי תנאי תקנון זה עשויים להשתנות מעת לעת והחברה שומרת על זכותה הבלעדית לעדכן, לשנות או לבטל סעיפים שונים. אי לכך אנא הקפידו להתעדכן בהוראות התקנון לפני כל גלישה באתר או רכישה בחנות.

1.5 גלישה באתר ו/או רכישה בחנות מבטאת את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי כל הוראות התקנון שלהלן כלשונן וללא יוצא-מן-הכלל.

1.6 קיימת אפשרות ליצור קשר טלפוני עם הלקוח במספר טלפון קבוע וידוע מראש.

1.7 הנתונים המפורסמים בדף-המוצר הם בכפוף להגדרות היצרן לרבות שם, סוג, צבע, גודל, נפח, יחידה, תקנים וכל נתונים טכניים אחרים הם בהתאם לפרסום מטעם היצרן. בכל מקרה של אי-התאמה בין מפרט המוצרים כפי שהוא בפועל או בספרות הטכנית המצורפת למוצרים לבין המתואר בחנות, המפרט בפועל יהיה המפרט הקובע.

1.8 כתובת החברה: דרך המכבים 26, דוא"ל: sales@dakar.co.il, טלפון: 054-377-7222.

1.9 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי התקנון מעת לעת.


2.0 תנאי שימוש ומדיניות מכירה

2.1 האתר משמש כחנות מקוונת לרכישת ציוד רפואי, ציוד בטיחות ובדיקות רפואיות.

2.2 המוצרים המוצעים למכירה באתר כוללים הן מוצרים פיזיים והן שירותי בדיקות רפואיות.

2.3 לקוח אשר מעוניין לרכוש בחנות יעשה זאת על-ידי מילוי כל הפרטים המתבקשים בדף המכירה וזאת בצורה מלאה, נכונה, מדויקת ובתום לב. רק מילוי כל הפרטים הללו ושליחתם אל החנות באמצעות ממשק האינטרנט וקבלת משוב מידי לביצוע השליחה יחשב מעתה ולהלן כ-“בקשה להזמנה“.

2.4 "הזמנה" לא נחשבת ל"רכישה" ואישור הזמנה ישלח רק לאחר קליטת הבקשה במשרדי דקר ויצירת קשר עם הלקוח לצורך אישור הזמנה ותשלום.

2.5 החברה רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי שלא לקבל כל הזמנה שהיא מכל לקוח כלשהו. החברה תודיע על כך בהודעת דוא”ל חוזר לכתובת שסיפק הלקוח בהזמנתו אך אינה מחויבת לפרט את הסיבה בגינה לא המשיך הטיפול בהזמנה.

2.6 רכישת מוצרים ושירותים דרך האתר כפופה להשלמת תהליך ההזמנה ואישור החברה.

2.7 החברה תפרסם באתר את אמצעי התשלום הנתמכים עם עדכון המדיניות.


3.0 אספקה

3.1 זמן אספקה צפוי: עד 14 ימי עסקים לכל רחבי הארץ.

3.2 למען הסר ספק, החברה מספקת את המוצרים ללקוחותיה באמצעות צד-שלישי דוגמת דואר-ישראל או חברת משלוחים פרטית (מעתה ולהלן: “שילוח“).

3.3 “זמן האספקה” מעתה ולהלן משמעותו משך הזמן שמצוין בדף-המוצר ואשר מתאר את כמות הימים המשוערת הנדרשת לביצוע כל הפעולות מרגע קליטת ההזמנה בחנות ועד להגעה הפיזית של המוצר לכתובת הדואר שמסר הלקוח בהזמנתו באמצעות שילוח.

3.4 בהמשך לאמור לעיל, יתכן לעיתים חוסר זמני או קבוע במוצר כלשהו אשר מופיע בחנות ולכן זמני האספקה בפועל עשויים להיות ארוכים מהמצוין בדף-המוצר. החברה עושה מאמצים גדולים כדי לציין את זמן האספקה העדכניים בדף-המוצר ולספקו בזמן הקצר ביותר האפשרי ללקוח.

3.5 בחישוב ובמדידת זמן האספקה יש לקחת בחשבון עיכובים נוספים כגון ימי העבודה, סופי-שבוע, חגים ומועדים, ימי חופשה ושבתון וכן עיכובים אחרים שעשויים לנבוע מצד השילוח.

3.6 במידה ויתגלה עיכוב משמעותי צפוי בזמן האספקה מעבר למצוין בדף-המוצר תודיע החברה ללקוח לגבי העיכוב ויתכן גם שתציע ללקוח מוצר שווה ערך אחר במקומו של המוצר שהוזמן (להלן ומעתה: “מוצר חלופי“) ואשר יכול להיות מסופק בזמן קצר יותר.

3.7 במידה והוצע ללקוח מוצר חלופי ע”י החברה, אין בזאת כל התחייבות מצד החברה לשמור את המחיר של המוצר המקורי עבור המוצר החליפי והלקוח יתייחס להצעה זו המלצה בלבד.

3.8 לקוח המבקש איסוף עצמי במחסן החברה:

3.8.1 יגיע על חשבונו ובאחריותו הבלעדית אל המחסן אשר ברחוב דרך המכבים 26 בראשון-לציון וזאת אך ורק בתיאום טלפוני מראש למספר 03-975888.

3.8.2 לקוח שיגיע ללא תיאום טלפוני מראש עשוי להמתין זמן רב עד שיקבל שירות.

3.8.3 הלקוח יחויב במלוא סכום הזמנתו כולל מע”מ אך ללא כל עלות משלוח.

3.9 החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות העולות כדי כוח עליון.

3.10 אספקת המוצרים הינה עד בית הלקוח באמצעות חברת שליחויות או עד לסניף הדואר הקרוב לבית הלקוח על-ידי דואר ישראל, בהתאם למפורט באישור ההזמנה מטעם החנות.

3.11 בכל מקרה של אספקת המוצרים, באחריות הלקוח לוודא מול החנות כי ניתן לשלוח את החבילה לאותו אזור ו/או מען מבוקש המצוין בהזמנה.

3.12 באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות, החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל, וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

3.13 ימי אספקת המוצרים הם ימי העבודה א’-ה’ בלבד ולא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, חג, מועד, שבתון או חופשה.

4.0 מדיניות ביטול עסקה והחזרות

4.1 הנך רשאי לבטל כל עסקה שבוצעה באמצעות האתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981 (“החוק”). ביטול הזמנה ייעשה בכתב באמצעות דואר אלקטרוני או דואר רשום וישלח לחברה.

4.2 הודעה על ביטול העסקה היא באחריות הלקוח ותימסר באחד מהאמצעים הבאים:

4.2.1 באמצעות דוא”ל לכתובת sales@dakar.co.il.
4.2.2 באמצעות מענה אנושי בטלפון לנציג החנות במספר 03-975888 אשר זמין בימי העבודה א’-ה’ בשעות 09:00-16:00.

4.3 במקרה שהתגלה פגם במוצר, יודיע הלקוח לחברה על הפגם שהתגלה. תבוצע הערכה טכנית ובמידת הצורך יתואם מועד לתיקון, איסוף או החלפה של המוצר הפגום, וזאת לפי שיקול דעתה של החברה ולפי הוראות החוק ו/או כל דין חל.

4.4 הזכות לביטול רכישה לא תחול על:

4.4.1 מוצרים טובין פסידין * או מוצרים שאחרי שימוש ראשון ויחידי או פתיחת האריזה שלהם לא ניתנים להעברה לאדם אחר, בדגש על מוצרים סטריליים כמו מסכות ומסננים להגנת נשימה (נשמיות, מסכות חצי פנים, מסכות גז, פילטרים וכו’), מוצרי הגנת שמיעה אישיים, לבוש חד-פעמי ועוד.

4.4.2 מוצרים שיש להם פגות תוקף, אשר ערכם יאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר לעוסק.

4.5 ביטול עסקה לרכישת מוצרים פיזיים יתאפשר בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, בתנאי שהמוצר מוחזר חדש, באריזתו המקורית וללא שימוש.

4.6 לא ניתן להחזיר מוצרים רפואיים שהאריזה שלהם נפתחה, בהתאם להוראות משרד הבריאות.

4.7 ביטול עסקה עבור שירותי בדיקות רפואיות יתאפשר עד 48 שעות לפני מועד הבדיקה שנקבע.

4.8 החזרים יבוצעו תוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר המוחזר או ביטול השירות, בהתאם לתנאי החברה.

4.9 דמי ביטול עשויים לחול בהתאם להוראות הדין.


5.0 מדיניות פרטיות ואבטחת מידע

5.1 החברה אוספת נתונים אישיים מהלקוחות לצורך אספקת השירותים, לרבות: שם, פרטי התקשרות, שם העסק, כתובת, ואמצעי תשלום.

5.2 הנתונים מועברים לצדדים שלישיים לצורך שירותי שילוח בלבד.

5.3 החברה תפרסם מדיניות פרטיות מפורטת יותר בעת הצורך.


6.0 אחריות הלקוח

6.1 לעשות שימוש סביר, הוגן ובתום לב באתר ובחנות ולא להזיק להם.

6.2 לפעול בתום לב בביצוע הזמנה ולספק פרטים אמתיים, מהימנים, מלאים וכנדרש על מנת לבצע רכישה בכרטיס אשראי באמצעות האינטרנט.

6.3 מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית, והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים. לחברה שמורה הזכות לבטל הזמנה גם בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים.

6.4 באחריות הלקוח להשתמש במוצרים שנרכשו לייעודם המקורי בלבד, שימוש סביר ולפי הוראות היצרן.

6.5 באחריות הלקוח לתחזק ולטפל תקופתית במוצרים שנרכשו וזאת בהתאם להוראות היצרן. החברה אינה מספקת כל שירותי תחזוקה.

6.6 החברה מחויבת לאבטחת מידע ונוקטת באמצעים הסבירים והמקובלים כדי למנוע כניסה של גורמים לא מורשים לשרתי האתר והחנות וכדי להגן על הגולשים והלקוחות. באחריות הגולש לדווח על כל תקלה או בעיה כלשהי בנושא האתר או החנות לדוא”ל: sales@dakar.co.il.


7.0 קניין רוחני וזכויות יוצרים

7.1 כל התוכן באתר, כולל טקסטים, תמונות מקוריות ועיצוב, הינו רכוש החברה ומוגן בזכויות יוצרים.

7.2 חלק מהתמונות באתר נלקחו מאתרים חינמיים ללא זכויות יוצרים, אך אין לעשות בהן שימוש חוזר ללא בדיקה מוקדמת.

7.3 חל איסור להעתיק, להפיץ או להשתמש בתכנים מקוריים מהאתר ללא אישור מפורש בכתב מהחברה.

7.4 האתר והמידע המופיעים בו לרבות עיצוב האתר, שרטוטים, עיצובים, איורים, תמונות, צילומים, תרשימים, קטעי וידאו, טקסט, גרפיקה וכיו”ב הם קניינה של החנות או של צדדים שלישיים המיוצגים בחנות והם מוגנים ע"י דיני זכויות יוצרים במדינת ישראל, אמנות בין-לאומיות וחוקי זכויות יוצרים.

7.5 אין להעתיק, לפקסס, להפיץ, להציג, לשכפל, ליצור עבודות נגזרות, להכניס שינויים או למכור כל חלק מן התוכן באתר ללא הסכמה בכתב מהחברה.

7.6 אין להעתיק, לשכפל, להפיץ או לפרסם תכנים מהאתר ללא אישור מפורש בכתב מהחברה.

7.7 הגולש או הלקוח מתחייב שלא לבצע או לנסות לבצע שינויים באתר, העתקה או הורדה של חומר האגור באתר שאינו מיועד לכך, או כל פעולה העלולה לפגוע בקניין הרוחני של החנות או בזכויות המשתמשים האחרים.

8.0 אחריות ושיפוי

8.1 חלק מהמוצרים והשירותים הנמכרים באתר כוללים אחריות, וחלקם אינם כוללים אחריות – פרטי האחריות יפורטו עבור כל מוצר ושירות בנפרד.

8.2 החברה אינה אחראית לטעויות טכניות או שגיאות מידע המופיעות באתר.

8.3 במקרה של סכסוך משפטי, סמכות השיפוט תהיה בהתאם להחלטת החברה ותחול בהתאם לדין הישראלי.

8.4 החברה לא תהיה אחראית לעיכובים באספקה.

8.5 החברה לא תהיה אחראית על טעויות או שגיאות שעשה הלקוח בהזמנת מוצרים הנובעים משגיאות הקלדה או הזנת נתונים.

8.6 החברה לא תהיה אחראית על חוסר הבנה או ידע מצדו של הלקוח בהבנת ייעוד המוצר, אופן השימוש בו או בהזמנת מוצר במידה לא נכונה (Size).

8.7 למען הסר ספק, כל התמונות המוצגות באתר ובדפי המכירה הן להמחשה בלבד כאשר ייתכנו הבדלים בין מראה המוצרים בפועל לבין התמונות המוצגות באתר.

8.8 האחריות שתספק החברה למוצרים בחנות היא בהתאם לאחריות המקורית שמספק היצרן ותוקפה הוא כפי המפורט בחשבונית.

8.9 לא תהיה החברה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי, כתוצאה מכל שימוש כזה או אחר במוצרים שנרכשו בחנות.

8.9.1 לא תהיה החברה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לכל צד שלישי, כתוצאה מביצוע רכישה באינטרנט לרבות גניבת נתוני כרטיס-האשראי, גניבת זהות ו/או כל נזק אחר.

8.9.2 אין החברה אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו בחנות ואחריות זו תחול על הלקוח בלבד ועל חשבונו, אלא אם נכתב אחרת.

8.9.3 ניתן לקבל ייעוץ מקצועי, בגבולות הסביר, לבחירת הציוד בפניה לטלפון 03-975888 בימי העבודה א’-ה’ בין השעות 09:00-16:00.